Infúziós kezelés terápia

INFÚZIÓS KEZELÉSEK

Infúzióterápia, infúziós kezelés, fő célja a szervezet homeosztázisán belüli folyadék rendszer, ion egyensúlyának beállítása, a vérkeringésben keringő testnedvek mennyiségének, ill. összetételének pontos szabályozása és helyreállítása. Infúziós terápia, infúziós kezelés alatt a folyadékpótláson túl, esszenciális nyomelemeket, ásványi sókat, ionokat, vitaminokat, és gyógyszereket tudunk a szervezetbe juttatni. A Revitalcare® hidratációval olyan tünetek, mint allergia, tüsszögés, vasomotoros rhinitis, nátha, rhinitis, (rinitisz), megfázás, szénanátha, asztma, tavaszi fáradság, influenzás tünetek, orrpolip tünetek, arcüreg gyulladás tünetei enyhíthetők, akár megszüntethetők és megelőzhetők. A Revitalcare® vitamin infúzió segíti, a vitaminszint és tápanyagszint helyreállítását, és javítja a test kozmetikai megjelenését, szöveteinket felfrissíti, megfiatalítja és regenerálja. Revitalcare® infúziós terápia hozzásegít a sejtjeink megújulásához és gátolhatja az öregedést. Az elektrolitok infúziós feltöltése serkenti az érzékszervekben, orrban a szaglás, nyelvben az ízérzékelés, ízérzés, fülben a hallás, és egyensúlyérzékelés, egyensúlyérzés, agyban, és idegrendszerben a figyel és éberség funkciókat.

Infúziós kezelés révén az allergiás, orrfolyásos, orrdugulásos influenzaszerű tünetek, asztmás tünetek, asztmás köhögés, szaglászavarok csökkenhetnek, és a panaszok megszűnhetnek. Az allergiás időszak, hurutos időszak, járványos időszakok előtt egy infúziós kezelés sorozat hatásos lehet az allergia, megfázás, orrdugulás, hurut, nátha, szezonális nátha, tüsszögés, asztma, orrpolip, arcüreg polip kialakulásának megelőzésében, vagy a kialakult tünetek enyhítésében. A vitamin infúziós koktéljaink hozzásegítenek a gyógyulásához szükséges ásványok, vitaminok, aminosavak, enzimek, növényi és homeopátiás gyógyszer direkt szervezetbe juttatásához. Az infúziós vitamin koktél kezelés az ortomolekuláris kezelésekben is a legkedveltebb eljárás.

Az infúzió bár, infúziós vitamin kezelés, infúziós terápia a tradicionális nyugati és a természetgyógyászati orvostudomány kiegészítő kombinációja lehet. Az infúziós terápia alkalmazása során a természetes anyagok hatása azonnal érezhető. Az infúziós vitamin és ion kezeléssel gyógyszerek nélkül, természetes módon is hatásosak lehetünk allergia, asztma, megfázás, orrdugulás, nátha, hurut, szezonális nátha, tüsszögés, orrpolip, arcüreg polip tüneteinek megelőzésében és a már kialakult tünetek enyhítésében.

A megfázás, allergia, asztma, orrdugulás, nátha, hurut, szezonális nátha, tüsszögés, orrpolip, arcüreg polip tünete enyhítésére, gyógyítására kezelésére és megelőzésére alkalmazott infúziókat 7-10 alkalommal alkalmazzuk. Bizonyos esetekben szükség lehet az infúziós kúra ismétlésére (2-3 havonta) vagy akár rendszeres (pl. havi 1-2 infúzió) fenntartására.

Az infúziós kezeléseink általában 1-1, 5 órát vesznek igénybe. Az injekciós kezelések 10-15 percig tartanak.

Infúziós központunkban nyugodt, elegáns környezetben tudja felvenni a kezeléseket, ahol a biztonság és kényelem maximálisan biztosított.

• Exclusive környezet,
  • Kezelések utólagos nyomon követése,
  • Személyre szabott csomagok
  • Folyamatos személyes konzultáció
  • Egyéni időpont, személyes kapcsolat
  • Orvosilag felügyelt
  • Orvosi javaslat

Bejelentkezés:

REVITALCARE INFÚZIÓS KÖZPONT

BEJELENTKEZÉS: 06-70-635 5576, 06 20-397 4144,

6724 SZEGED, KÁLVÁRIA TÉR 16.

Kálvária tér belső oldalán, a templommal szemben.

Összefoglalás: INFÚZIÓS KEZELÉSEK Szegeden röviden: Infúzióterápia, infúziós kezelés, célja az ion egyensúly beállítása, testnedvek mennyiségének, összetételének beállítása. Infúziós terápia, infúziós kezelés a folyadékpótlás, esszenciális nyomelemek, ásványi sók, ionok, vitaminok, gyógyszerek jutnak a szervezetbe. A Revitalcare® hidratáció kezeli a megfázás, allergia, tüsszögés, nátha, rhinitis, vasomotoros rhinitis, (rinitisz), asztma, tavaszi fáradság, szénanátha, influenza, orrpolip, arcüreggyulladás tüneteit. Revitalcare® vitamin infúzió a vitaminszintet és tápanyagszintet szabályozza. Revitalcare® infúziós terápia gátolhatja az öregedést, fiatalon tart (fiatalít). Infúziós feltöltés serkenti az érzékszerveket, javul a szaglás, ízérzékelés, íz érzés, a hallás, egyensúly érzék, javul a figyelem és éberség. Infúziós kezelés jó allergiás, orrfolyás, orrdugulás, influenza tünetek, asztma tünetek, asztmás köhögés, szaglászavar kezelésére. Az allergiás időszak, hurutos időszak, járványos időszak előtt infúziós vitamin terápia, infúzió bár sorozat hatásos az allergia, orrdugulás, megfázás, hurut, nátha, tüsszögés, asztma, szezonális nátha, orrpolip, arcüreg polip kialakulás megelőzésében, a tünetek csökkentésében. A vitamin infúziós koktél segít a gyógyulásban. Infúziós vitamin kezelés infúzió bár, infúziós terápia a nyugati orvoslás és a természetgyógyászati orvostudomány eszköze. Az infúziós terápia alkalmazása azonnali. Az infúziós vitamin és ionkezelés gyógyszerek nélkül, természetes módon hatásos megfázás, allergia, asztma, nátha, szezonális nátha, orrdugulás, orrpolip, hurut, tüsszögés, arcüreg polip megelőzésékor. Megfázás, asztma, szezonális nátha, allergia, orrdugulás, nátha, huruttüsszögés, orrpolip, arcüreg polip tüneti enyhítése és megelőzése infúzió sorozatot infúziós kúrát alkalmazunk.